Kilka tricków jak szybko zgubić kilogramy

0
32
jak szybko zgubić kilogramy

Chcesz poznać kilka tricków, jak szybko się odchudzić? Skuteczna redukcja tłuszczyku wymaga oczywiście wysiłku, ale…

Pamiętasz ile razy zabierałaś się za odchudzanie? Obietnice typu: „zaczynam od jutra” to standard. Niestety nie każda z nas ma tyle samozaparcia i skutecznie realizuje zamierzony cel. Część z nas po prostu rezygnuje po kilku dniach lub przy pierwszym wyjściu z przyjaciółmi do miasta.

Jeśli brakuje Ci wytrwałości i żadnej diety nie możesz zastosować do końca, nie warto brnąć w tym kierunku. Na nic zda się wyszukiwanie w internecie kolejnej restrykcyjnej diety, skoro nic nie jest w stanie Cię zmotywować. Są jednak sposoby, dzięki którym bez specjalnego wysiłku zaczniesz gubić kilogramy.

Sposoby na schudnięcie

  1. Żeby schudnąć, trzeba jeść mniej. To oczywiste. Jeśli jednak nie potrafisz zapanować nad wilczym apetytem, nakładaj potrawy na mniejsze talerze. Udowodnione bowiem jest, że jemy zdecydowanie mniej z odpowiednio dobranej zastawy. Odpowiedzialny jest oczywiście za to nasz mózg. Mniejszy talerz = mniejsza porcja = mniej kalorii. Proste, prawda?
  2. Po posiłku umyj zęby lub sięgnij po gumę do żucia. Pasta hamuje apetyt, z kolei żucie gumy wysyła do mózgu sygnał, że jesteśmy syci.
  3. Zacznij przeżuwać dłużej niż dotychczas. Naukowcy bowiem potwierdzili, że poczucie sytości pojawia się po ok. 20 minutach jedzenia. Dlatego nie jedz w pośpiechu. Włącz muzykę i delektuj się każdym kęsem. Im mniej zjesz, tym lepiej dla Twojej figury.
  4. Włącz do codziennej diety ocet jabłkowy. Po przebudzeniu, zamiast porannej kawy, wypij szklankę wody z łyżką octu. Dzięki temu podkręcisz metabolizm i zaczniesz szybciej spalać kalorie.
  5. Jeśli chcesz postawić na szybkie zgubienie kilogramów, musisz się ruszać. Odrobina ruchu to absolutna podstawa. Jeśli brakuje Ci weny do systematycznych ćwiczeń, wykonuj ćwiczenia mimochodem. Jadąc autobusem – stawaj na palcach, oglądasz telewizję na kanapie – wstań i zrób kilka skłonów, oglądasz ulubiony serial – uklęknij na podłodze i zrób kilka wymachów nogą.
  6. Jeśli wybierasz się na imprezę i jeszcze nie jesteś zadowolona z efektów, załóż bieliznę wyszczuplającą. Nie obawiaj się, że oszukujesz otoczenie. Nic nie działa tak motywująco, jak drobne pochwały i sukcesy. Twój mózg zareaguje pozytywnie na zachwyty najbliższych i nakręci Cię to do działania.

Jeśli dodatkowo wykluczysz z diety cukier, fast foody i podgryzanie paluszków oraz chipsów pomiędzy posiłkami, efekty pojawią się szybciej, niż Ci się wydaje. Pierwsze efekty zmobilizują Cię do dalszej pracy nad dążeniem do wymarzonej figury.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here